Mor, dotter och snart en liten lillebror.

Förutom fotograferingen av söta Vilja så har jag också fotograferat min systers gamla klasskompis Sandra med hennes charmiga dotter Lea samt lillebror som väntar i magen. Eftersom att detta var första gången som jag fotade någon som var gravid som också hade ett barn sen tidigare så tycker jag ändå att resultatet blev bra! Lea var dessutom jätte duktig på att följa anvisningar om hur hon skulle stå och ha händerna, så det ska hon ha ett plus i kanten för!
 
I vilket fall som helst, Sandra blev nöjd med bilderna och när lillkillen tittar ut så ska vi ännu en gång träffas och då blir det en syskonfotografering av honom och Lea. Det kommer bli jätte kul och jag ser redan fram emot den dagen. Men till dess så får ni se ett par av resultaten från denna fotografering.

Modeller: Mamma Sandra, dotter Lea och lillebror i mage.

Kommentarer
Från: Sandra
Skickad: 2013-07-07 kl: 22:49:24

Du är jätteduktig Sara! Bilderna blev Jättefina!! Lea tyckte det var kul med. :) verkligen jättekul att ha sen när lillebror är född. Kram!

Från: Anonym
Skickad: 2013-09-29 kl: 04:04:00

Vilken kamera och objektiv fotar du med? :)

Svar: Har en kär gammal Nikon D60 med ett AF-S Nikkor 18-105mm . :)
Sara Dahlfors


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback