Lilla Vilja framför kameran.

Efter min systers fina lilla annonsering om mig på sin blogg så har jag nu haft mitt första "fotojobb". Det blev en fotografering av fina Johanna med sin söta dotter Vilja på 8 månader, och så var även mormor Annika där.
 
Detta var första gången som jag har fotograferat ett litet barn och det var inte det lättaste! Speciellt inte när lilltjejen var väldigt svårflörtad och nästan vägrade att le. Men vi fick ett par leenden och mamma Johanna blev väldigt nöjd med bilderna och då är även jag nöjd!

Modeller: Lilla Vilja, Mamma Johanna och Mormor Annika

Kommentarer
Från: Anonym
Skickad: 2013-07-05 kl: 21:22:34

Bra jobbat Sara!! Jättefina bilder och du har en förmåga att fånga motivet i rätt ögonblick och få till bilderna jättebra! Fortsätt fota och tro på dig själv att du är duktig. Kram mamma

Från: Annika
Skickad: 2013-07-06 kl: 09:29:50

Sara - du är fantastisk! Vilket tålamod du har! Kram mormor Annika

Svar: Tack så jätte mycket Annika! Det var jätte kul att fota er, och tack vare era tappra försök till att lura fram ett skratt från Vilja så blev resultatet väldigt bra! :)
Kram kram
Sara Dahlfors


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback