Nästa äventyr väntar!

Förutom att jag över natten blev genomförkyld så rullar livet på ganska så bra.. Rullar på så pass bra att den 9e mars är min sista jobbdag här i Oslo. Måndagen den 10e mars går tåget med sista flyttlasset hem till Sverige och lilla Katineholm. Men bara för ett par dagar, för den 17e mars klockan 10.00 kommer mitt livs mest spännande och troligtvis tuffaste äventyr att börja!
 
Som ni vet så mönstrade jag i Göteborg precis innan jul. Mina resultat på testerna blev över förväntan och jag har med nervositet och spänning väntat på svar från rekryteringsmyndigheten och för bara några dagar sedan fick jag beskedet... Jag satt i bilen på jobbet och var påväg ut på perrongen för en leverering när mobilen börjar vibrera. Tar upp mobilen och ser "GMUBESLUT: Du har blivit antagen....!" Jag blev så chockad och glad att alla kollade snett på mig när de såg mig sittandes i bilen med DET fetaste smilet!
 
Det var först när jag kom hem och fick logga in på rekryteringens hemsida som jag fick reda på vart jag skulle utföra utbildningen. Så säg hej hallå till dubbla långkallingar, för i mars flyttar jag upp till Arvidsjaur! Kan knappt tro det själv, men det ska bli så kul och så otroligt skönt att få göra någonting nytt som kanske också kan bli mitt framtida yrke! Iihiii, ser verkligen fram emot detta lika mycket som jag är så nervös att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Det kommer bli ett äventyr utan sitt like!
 

Kommentarer
Från: Anonym
Skickad: 2014-02-06 kl: 22:45:54

Tror på dig,min goa underbara tjej!! Och du är SÅÅ välkommen hem de få dagar du är ledig från Oslo fram till Arvidsjaur och långisarnas tid;)) Kramar mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback