Julebord!

I tisdags var det julebord med jobbet. Det började med att jag och Klara drog till Louise direkt när jag hade slutat jobbet. Där drack vi lite gott innan vi tog oss ner till basen igen, för att möta upp alla innan vi tog oss vidare till restaurangen där det skulle bjudas på fyrarätters. MEN detta var inget vanligt julebord, utan när vi kom till restaurangen och druckit upp våran välkomstdrink så fick vi snällt dela upp oss i fyra grupper där varje grupp skulle tillaga en av de fyra rätterna. Här får man jobba för födan, haha. Gott blev det i alla fall och riktigt roligt var det också. (Själv stod jag för mellanrätten)

När maten var uppäten och glasen var tomma så började alla gå mot puben cafe 33 där lite andra arbetskamrater väntade på oss. Så resten av kvällen bjöds det på dans, skatt, shots, bonskitävling och självklart snack med en massa härligt folk från jobbet! Så jag vill tacka alla som deltog för en super trevlig kväll och hoppas att det blir fler sådana!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback