Grattis till mig.

Eftersom att jag bor i Oslo så blir det lite svårt att bli firad av min familj idag, men kan säga att de lyckades rätt bra ändå...
 
Idag har jag levt i 21år och tur nog så har jag ett starkt hjärta annars hade det kunnat sluta här! Eftersom att min syster skulle ta morgontåget till Sverige idag så skulle jag sova hos henne, så att hon kunde fira mig en snabbis på morgonen. Men icke! Fick sms av min syster när jag var på jobbet att hon började bli trött och tänkte gå och lägga sig, men att hon lämnade dörren öppen. Okej tänkte jag och så var det inget mer med det. Men när jag hade slutat jobbet och kliver innanför hennes dörr kvart över tolv på natten så hoppar skitungen fram bakom fysen och skrämmer skiten ur mig!!! Galning säger jag bara! Tur nog lyckades jag avslöja mamma som gömde sig bakom garderoben (hon satt i skyperutan) annars hade jag nog hoppas högt ännu en gång, haha.
 
Det blev en riktig överraskning om man säger så. Men detta var inte det enda. På bordet stod en fin bukett med blommor, paket från alla i familjen och ett par riktigt mumsiga bakelser som vi satt och mumsade på mitt i natten, haha.
 

I ficka nr 21 så gömde sig denna dag lite tårtbidrag, samt en lott som jag tyvärr inte vann någonting på.


Av mormor och morfar fick jag dessa efterlängtade träningsbyxorna! Och det kunde inte bli en bättre timing då jag ska börja hårdträna inför GMU nu efter jul!


Av mamsen fick jag dessa söta små skor som endast passar för stortån, haha. Men som i själva verket symboliserar ett slags presentkort på ett par riktiga inneskor, i rätt storlek!


Eftersom att syrran brukar hjälpa till att sminka mig vid speciella tillfällen så har hon nu tröttnat på att låna ut sitt smink och har istället gett mig mitt alldeles egna lilla kit! Men du kommer fortfarande att få sminka mig, haha.

Och till sist så fick jag en fest outfit av pappa och Gunilla som min kära syster snällt fick välja ut. Riktigt snyggt och storlekarna var som handen i handsken - perfekta!

Tack så jätte mycket för allt. Lovar att alla kommer få riktiga tackkramar när jag kommer hem... Vilket är väldigt snart!

Kommentarer
Från: Henke
Skickad: 2014-07-02 kl: 12:59:03

Snygg :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback