Mönstring - check!

Idag blev jag en erfarenhet rikare, jag har mönstrat!
För två månader sedan så skickade jag in en ansökan till GMU, grundläggande militär utbildning, och i slutet av november fick jag en kallelse till Göteborg för att mönstra. Nu är det gjort och mina resultat på alla tester var så mycket bättre än förväntat (då jag inte hade några förväntningar överhuvudtaget...). Så jag är sjukt nöjd och i slutet av februari får jag reda på om jag kommer in på min sökning eller inte. Om jag kommer in så är det i mars det gäller. Kommer bli awesome!

Däremot har jag inte gjort detta ensam. Sara sökte samtidigt och med lite tur så får vi dela denna tid tillsammans!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback