Det fina med att börja tidigt på jobbet.

04.30 ringer klockan på morgonen.
En timme senare står jag ute och skakar som ett asplöv i väntan på den första av de tre bussarna som jag tar till jobbet. De sista mornarna har det varit runt 17 minus ute och hur mycket jag än har på mig så står jag fortfarande där och tappar känseln lite här och där...

Men förutom kalla och tidiga mornar så finns det ju lite pluss med att åka till jobbet också. Var morgon när jag har nickat till för sista gången och börjar närma mig mitt busstopp så får jag se en så sjukt vacker soluppgång. Det får mig att le och med lite hjälp från mina knasiga arbetskamrater så håller det i sig hela dagen!

Kommentarer
Från: Mathilda
Skickad: 2013-03-22 kl: 11:35:26

Man får fokusera på det positiva!

Svar: Det har du helt rätt i !
Sara Dahlfors

Från: Anonym
Skickad: 2013-03-23 kl: 10:48:49

Ja usch va kallt,men den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge. "Ha det" Kram pappa!!

Svar: Haha vet inte vad som är så gott med det hela! ;) Men det är vidrigt kallt att bara stå o vänta... Kram kram
Sara Dahlfors

Från: Anonym
Skickad: 2013-03-24 kl: 22:12:31

Stackars dej,gumman. Men du är duktig som tar ditt ansvar och tar ett jobb som harså långt resväg till. Bra gjort,och är stolt över dig. Varma kramar från mor din. Ps fina bilder du tagit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback