Vi har fullt upp...

... med att jobba på brännan!
Ja som ni ser är jag ju inte vit längre och brunare har jag blivit! Har till och med lagt märke till att jag fått fräknar på kinderna, har aldrig haft det förut så får se om de är kvar när brännan försvinner eller om jag blir fräknig för livet, haha.
 
För övrigt, idag höll jag i en orm för andra gången på denna resa! Satt och läste i en solstol medan de andra var nere och badade och när jag tittar upp går en kille förbi, antog att det var en vanlig försäljare och blir sedan chockad när jag såg att han hade en orm runt halsen! Han slängde nästan bara över den på mina axlar, men behövde inte betala något då jag inte ville att han skulle ta en bild på det. Men det var lite kul, lite tjockare orm än den första jag höll i var det också.

Kommentarer
Skickad: 2012-12-10 kl: 17:22:29

Hej! Jag har precis börjat med något helt nytt. Veckans blogg! Vinsten är inte bara en länk utan jag tar mig tid att skriva lite om bloggen också! Jag skulle bli jätteglad om du ville vara med!

Kramar Amanda!

Svar: Just nu är jag på andra sidan jordklotet och uppdaterar inte min blogg så ofta. Men jag ska helt klart vara med när jag kommer hem igen :) kram
Sara Dahlfors

Från: Louisefoto
Skickad: 2012-12-10 kl: 19:25:46

Så söt du är

Svar: Men oj. det var snällt sagt. Tack :)
Sara Dahlfors


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback