Gratis är alltid bäst

Igår hjälpte jag Jacob att flytta lite saker in i hans nya place som även är Issas gamla rum, buhuu, kändes jätte konstigt att gå in där när hon inte fanns i närheten... Hur som helst så följde han mig hem efteråt och då kom Dan gåendes, vi började helt plötsligt snacka träning och hej hopp idag var vi på gymmet som Dan tränar på och körde ett gratispass, eller i alla fall jag! Så jag sprang på en sån där crosstrainer i 40 min och sedan körde jag lite mage, armar samt lite mer ben! Kändes riktigt skönt och dessutom har jag en gratis vecka på det där gymmet som jag fick i Alla Hjärtans Dag gåva av Dan, haha, hur ska jag tolka det tro? I alla fall, den veckan kommer utnyttjas väldigt snart!


Kommentarer
Från: Anonym
Skickad: 2012-03-30 kl: 18:08:29

Skönt om du kommer igång med träningen det rensar hjärnan..Kram pappi..Sköt om dej o "ha det"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback