Weekend med min lilla familj

Från i torsdagskväll till o med tisdagmorgonen har jag haft besök av min älskade lilla familj. Det var extra speciellt att få se min syster igen faktiskt, har ju trots allt inte fått se henne sedan i julas, så där blev det ju helt klart galenskaper med otroligt mycket gapskratt och skoj, men också sura miner när jag inte ser att visa kläder ser bra ut, haha. Hur som helst, under dessa dagar har vi hunnit med att äta smörgåstårta á la mormor, sightseeing av Bergen, vandring upp på Fløien, käkat plankstek, shopping, smetat kokosboll i mammas ansikte, åkt roadtrip till Hardangerfjorden, gått bakom ett vattenfall, skrattat oss dubbelvikta med tårar i ögonen samt haft det hur mysigt som helst i det soliga men blåsiga vädret! Helt klart en toppenhelg som ni nu kommer få se lite bilder ifrån.


SKÅL o tack för en riktigt bra helg! ... Kolla även min systers blogg för o se vad hon tyckte om denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback