Kommandantens bal

Hade min allra första "professionella" servering igår. Visste inte vad det skulle vara för något typ av evenemang, visste bara att det var ganska så stort! Så när vi kom dit så visade det sig att det var Kommandantens bal. Oh shit, en riktig bal! Skulle helt klart ha velat vara fotografen istället för servitören kan jag säga! Hur fint som helst, alla hade fina långklänningar, männen var bland annat f.d. soldater så de hade uniform med massa brickor på (eller vad det är för något) och dessutom skulle vi servitörer inte ha de vanliga svartvita uniformerna utan här var det långkjol, någon vit ballongaktig skjorta samt någon typ av väst, rena rama 1700tal, eller kanske 1800? Vet inte riktigt, tog i alla fall en snabb bild i spegeln som ni ser här under, så vad tycks? ;)


För att vara min första riktiga servering så gick det riktigt bra, fick till o med beröm av vissa servitörer att jag hade klarat det så bra för att var första gången, så det var riktigt skönt att höra. Nästa gång som jag vet är 14e februari, så får se hur det går då!

Kommentarer
Från: pappa
Skickad: 2012-02-05 kl: 20:55:37

Va fin du är...

Från: Anonym
Skickad: 2012-02-05 kl: 21:14:35

Vilken kalaspingla!!!! Riktigt fin klädsel,kul att du tog kort på dej och skoj att du fixade uppgiften,vilket jag inte trodde skulle bli så stort problem för dej. Kram mamma

Från: Bea
Skickad: 2012-02-23 kl: 19:42:36

hummhummhumm.. Alltså personligen är jag emot alla sorters piller förutom omega 3- kapslar haha. Har ätit ACAI-pulver förut och vet en till vän som gjort det, hon minskade i vikt, jag höll mig nog bara kvar på samma vikt men blev piggare mm.

Jag hade de i yoghurt eller gröt. Jag tycker om smaken av att när man känner "nyttigt" i munnen haha eller hur man ska beskriva det. I piller så vet jag att det kommer vara andra änmen i än just det som jag vill få i mig, ingen aning om vad.. därav varför jag inte gillar piller .

Så summan av kardemumman: Beställ i pulverform haha.



Vet inte om du böev mycket smartare av mitt svar haha, men ja :) !

Kram på dig

Bea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback