God jul i stugan

Igår var det julafton och dagen började med tomtegröt och julskinka hemma hos min kära syster och hennes sambo. Lite senare skulle vi fira jul hemma hos mamma, på grund av att de skulle ha mig på skype när jag satt någonstans på andra sidan jordklotet, men eftersom att jag kom hem och överraskade alla lite tidigare så fick jag lov att sitta med i soffan istället!
 
Vi började som vanligt med att äta mat, sedan kollade vi på Kalle Anka som nästan alla somnade till och sedan var det dags för julklappsutdelningen som alltid är lika rolig! Trots att jag inte skulle vara hemma förens den tolft januari så fanns det ändå ett par klappar under granan till mig. Jippie!
 
Hela denna dag har som alla andra år varit jätte mysig och det har bjudit på så många skratt som har fått en att vika sig dubbelt. Jag har fått jätte fina klappar som jag är riktigt nöjd med och jag är bara så sjukt glad av att få vara hemma i vackra Sverige igen.
 











Jag hoppas att ni alla har haft en riktig mysig jul och att ni är redo för det nya året som kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback