Behind the Blå.

 
Efter jobbet i söndags så mötte jag upp min syster på vägen hem. Efter ett lååångt uppehåll med mitt intresse för foto så var det dags för en liten porträttfotografering. Vi fotade i området runt puben "Blå". Det finns riktigt häftiga grafittiväggar och sånt där så jag kommer garanterat att gå dit igen!
 
Känner verkligen hur jag har saknat fotograferingen och nu i oktober så har jag en hel del dagar ledigt så ska försöka att komma mig ut med kameran lite mer! Jag har ju även ett x antal porträttfotograferingar som väntar, tack vare att min syster som göra reklam för mig hos sina kollegor. Haha. Lika mycket som jag är nervös så ser jag verkligen fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback