Vart tog tiden vägen?

Jag tror jag totalt har tappat bort mitt tidsbegrepp. Det är redan november. Vart har detta år tagit vägen egentligen? Tror jag missade hela oktober månad faktiskt. Fick ett hum om att den kom och nu är den helt plötsligt borta. Vips sa det bara!

Borde inte snön ha kommit vid det här laget också? Eller i alla fall minusgraderna! För bara några dagar sedan var det över 12 grader ute och det finns fortfarande mängder av färgglada löv som hänger kvar i träden. Okej, lite skönt är det väl att man slipper frysa ihjäl så fort man sätter näsan utanför dörren, men skulle ändå inte tacka nej till lite vit snö som lyser upp dessa mörka tider!

 
På tal om ingenting så vill jag gärna ge mig själv en klapp på axeln. Jag har varit utan busskort i sisådär 4-5månader. O trots att det är ganska så stora avstånd i Oslo by så går eller cyklar jag vart jag än ska, vilket oftast är till jobbet.. Den vägen börjar bli lagom tråkig att färdas fram på vid det här laget ska jag få be att tala om.

Men jag måste i alla fall erkänna att jag är lite stolt över mig själv. Får dock se om jag lyckas hålla mig borta från busskortet när den riktiga kylan kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback