Weekend hem till Sverige.

I helgen åkte jag hem och hälsade på lilla Katrineholm för första gången sedan jag flyttade till Oslo. Tyckte tiden gick alldeles för fort, men trots det hann jag med en massa saker.
Det började med att jag utnyttjade mitt presentkort på en 30min massage som jag fick av systrarna Jonsson i julas. Det var fruktansvärt skönt och detta var absolut inte sista gången jag går och tar proffisionell massage, om det inte är någon frivillig som vill göra det för mig gratis sisådär en gång i veckan? haha. Efter massagen så tog jag och syrran en joggingtur till pappa för att överraska honom. Där blev vi bjuda på mat och pratade till sena kvällen!
På fredagen så började dagen med en talkwalk med bästa Linnea.
 
 
Efter det åkte jag och Cissi ut till mormor och morfar där vi fick lunch och till efterrätt blev det jordgubbar med grädde, nom nom!
 
 
In mot stan igen för att möta min saknade twinoch det blev dagens andra talkwalk som avslutades med en glass på stan!
Senare på kvällen medan alla andra taggade förkrök och fest så stod jag och goa Bella redo på djulöbryggan för att ta vårat första dopp. Lite kyligt men så otroligt uppiggande! O med Linnea som fotograf så blev även detta dopp dokumenterat.
 



Efter badet så återstod den gammla hederliga efter-första-doppet-grillningen som också avslutade denna otroligt bra fredagen!

 
Lördagen blev en heldag i Norrköping med Linnea där det shoppades, skrattades och haltades. O under bilresan hem så bjöds det på allsång med musiken på högsta volym! Underbar dag som jag avslutade med att packa resväskan ännu en gång och på söndagmorgonen satt jag på tåget (som blev 1.5timme försenat) påväg tillbaka till Oslo och när vi äntligen kom fram så var det jobb till sena kvällen!
 
Har haft en super helg med underbara människor och det har bjudit på ett helt fantastiskt väder så jag har njutit av varje sekund! Nästa hemresa blir i slutet av juni då jag och Linnea ska på ett riktigt spännande äventyr!

Kommentarer
Från: din twin!
Skickad: 2013-05-06 kl: 20:55:51

Underbaring! hoppas du kommer snart igen så jag inte längtar ihjäl mig! <3

Svar: Aawh sötnos! :) Dessvärre kommer jag nog inte komma hem förens jag ska till Bråvalla! :O Men du, det löser sig, du får skaffa skype så vi kan snacka där! ;) <3
Sara Dahlfors


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback