Detta var oväntat...


Oh shit, jag har skaffat mig en portfolio!
Länge har jag funderat på att göra en portfolio men det har aldrig blivit av, men nu så. Nu är den fixad och bilder har lagts upp så nu ska jag bara hitta lite personer som vill stå framför kameran så att jag både för öva på att fotografera porträtt samt få lägga upp lite mer bilder som inte bara är på min syster, haha.
 
Dock är jag ganska blyg av mig som de flesta vet, men jag har nästan övertygat mig själv att skriva ut och fråga folk om de vill ställa upp som modell för en amatörfotograf. Blir nervös av att bara tänka tanken på att göra det men tror det skulle stärka mig som person väldigt mycket, men det skulle också ge mig en chans att utvecklas i porträttfotografering som jag är väldigt intresserad av. Ja, lättare sagt en gjort men det är väl bara att tuta och köra då!
 
Klicka här eller på bilden ovan för att ta dig till min portfolio.

Kommentarer
Från: Johanna
Skickad: 2013-05-31 kl: 00:28:21

Jag är jätte intresserad! Skulle vilja ha bilder på Vilja och mig. När är du i Katrineholm igen? Kram Johanna.

Svar: Hej Johanna! Skulle jätte gärna vilja fota dig och din lilla dotter :) trovligvis kommer jag hem under midsommarhelgen, dock vet inte riktigt hur jag jobbar där än så det är inte säkert om jag kommer hem eller inte. Men jag ska meddela dig när jag ska ta mig hem så ordnar vi en liten fotografering! :) Kram kram
Sara Dahlfors

Från: Anonym
Skickad: 2013-06-01 kl: 17:56:49

Du behöver inte va nervös och rädd!! Tro på dig själv! När det gäller foto så har du blick för det och tar otroligt fina bilder på människor och naturen. Fina och naturliga bilder med folk i vardagen som du "smyg"tar som lätt skulle platsa i fotosammanhang. Jätteglad att du tar detta steg och jag hoppas du får många som vill stå modell och uppskattar din syn genom kameran. Kram på dig tjejen

Från: Sandra
Skickad: 2013-06-03 kl: 09:31:50

Hej! Jag är intresserad! Vad kostar en fotografering? Skulle vilja ha fina bilder på Lea och gravidmagen :D

Svar: Är ganska ny inom just barnfotografering och allt detta som min syster har gjort reklam för... så har inte besämt något pris ännu! Men jag ska ge besked :) Kan även säga till när jag är i Katrineholm nästa gång så ska vi nog kunna fixa ihop någonting! :)
Sara Dahlfors

Skickad: 2013-06-03 kl: 12:35:38

Du får gärna fotografera Minelle också :)

Svar: Jag fotar gärna det lilla charmtrollet! :)
Sara Dahlfors

Skickad: 2013-06-13 kl: 09:49:40

Hihi :) då kan man ju passa på att ses och fika alla också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback