Spontanitet är ju bara det bästa!

Idag hände mig något som aldrig någonsin har hänt tidigare, men det går ju inte att göra annat än att älska det där som kommer helt oväntat! Men vad hände nu då? Jo, det är en kille på Aker brygge som står och gör sockervadd. Sockervaddsmaskinen är hemmagjord och en sockervaddsstrut var hur stor som helst och ibland flög det till och med iväg lite vadd som barnen (inkluderat Cissi) glatt sprang efter och fånga. Tyckte detta såg lite kul ut så jag tog fram kameran och tog ett snabbt foto, detta la killen märke till och han ropar med ett smile "can you send me that picture?". Först skrattar jag bara och svarar "Yes, of course!". Men det visade sig att detta inte var ett skämt utan han var fullt seriös, så det slutade med att jag tog några extra bilder och som "betalning" eller snarare som tack för att jag ska skicka bilderna till honom var en gratis megastor sockervadd! Snacka om att jag blev glad och förvandlades till en liten flicka igen, tihi.
 
I övrigt, det är någonting med mig och engelsktalande människor! Den sista tiden har jag minst en gång om dagen blivit tvungen till att snacka med någon på engelska! Jag vet inte varför de kommer fram till mig och jag förstår inte varför just alla som kommer fram till mig måste snacka engelska! Hjälp?

Kommentarer
Från: Anonym
Skickad: 2013-06-10 kl: 08:23:51

Härliga bilder."En som var där IRL"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback