Weekend i vinterlandet.

Började det nya året med att åka till Norge över en helg för att träffa en väldigt saknad person. Förutom att få vara i hans varma famn igen efter nästan fyra månader, så var det också helt magiskt att få se Norge med ett enda stort snötäcke över sig! Hemma i Katrineholm har ju snön näst intill försvunnit så jag passade på att ta en en del bilder när jag väl hade chansen. Tog bland annat lite bilder på solnedgången när vi var uppe vid hopptornet. Hur fint som helst var det! Dock straffar synden sig själv när man slänger ner gubben i en snödriva som man bara några sekunder senare sitter i själv, haha. Hela helgen var i vilket fall som helst helt underbar. Saknar gubben min redan och hoppas att vi ses snart igen!

ps. Det är galet vilka blå ögon jag får när jag är ute om vintern. Den vita snön får dom verkligen till att lysa upp.


[ om du klickar på bilder här ovan så kan du se den i ett större format ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback