En natt i storasyrrans nya lägenhet...

... i Oslo!
I onsdags skrev min syster på ett kontrakt på en lägenhet i Oslo där både hon och jag övernattade för första gången. Måste erkänna att det var ganska så kul med lite syskontid och vi hade dessutom ganska så kul och mysigt i den där lilla lägenheten! Dock var det svinkallt, så natten spenderade jag ihopkurad i en filt, ett par leggings, två par tröjor, tjocka strumpor och en halsduk. Trots att jag hade på mig allt det så frös jag, burrr.
 
På morgonen åkte min syster hem och jag stannade kvar i lägenheten till kvällen då jag mötte upp min norrbagge som jag har spenderat resten av helgen med, myspys!
 
 
Här har ni en lite rolig grej som vi bland annat sysselsatte oss med denna kväll --> bild ett och två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback