Turen är ej på min sida.

Ficka nr 11. Dessa trisslotter alltså. Jag har ingen tur alls verkligen! Så denna gång fick jag trösta mig med lussebullar och ett glas mjölk (som för övrigt smakade kolagodis??).

Idag hade jag bokat PT timme så sent jag bara kunde eftersom att jag var på julbord igår. Fick för mig att det skulle bli ett lugnt pass men den tanken kunde jag ju bara kasta i sjön... Körde ett extremt intenstivt träningspass i ca 15 minuter och jag var bokstavligt talat död! Att gå ner för trappan inne i gymmet efter det korta passet var ett rent helvete. Fick släpa mig längs med väggen för att inte ramla, haha. För dig som är intresserad kallades denna typ av intensiva träning Tabata. Rekommenderas inte när du är bakis, men annars tror jag att det är riktigt bra träning. Passar perfekt för dig som inte har så mycket tid över, för detta tar bara 15 minuter - no excuses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback