Julbakningens slutspurt!

Nu är jag äntligen klar med julpyssel med tema bakning. Gjorde klart mina pepparkakor idag och motivet är taget från Slutans bageri i Katrineholm. De blev ju inte direkt identiska men för att vara första gången tycker jag ändå att jag lyckades ganska så bra! ... håller tummarna för att du uppskattas av människorna som ska få knapra i sig dom...

Under tiden som jag pysslade så lyssnade jag på julradion som är en riktigt härlig radiokanal med en massa julmusik och personliga julhälsningar. Så i väntan på att kristyren skulle stelna så skickade jag in en hälsning.... och den kom med! Bara lite kul info sådär...
 
Annars är det ju en ny dag och det innebär att det är ännu en ficka på julstumpan som skall öppnas... Denna gång fann jag mig en lott och jag skrapade fram en riktig storvinst, tihi.
 
 
 

Kommentarer
Från: Cecilia
Skickad: 2013-12-05 kl: 11:58:16

Fina dom blev då! Konstigt att min choklad blev så fläckig! :(

Svar: Tack! :) Ja det var konstigt. Måste ha varit luftbubblor eller något...
Sara Dahlfors


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback