You can do it!

Oh hell yeah I can, and I so did it!
Solen skiner och den värmer hur gött som helst, jag har haft en riktigt bra dag på jobbet där jag trivs bättre o bättre för var dag! Efter jobbet drog jag ut på min allra första springtur själv då syrran har en katrineholmare på besök. Sprang för andra gången i mitt liv över 5km utan att stanna, stolt tjej! Och efter springturen var det dags, sista dagen för denhär workout challange grejen som jag har hållt på med i 30 dagar IDAG. 250stycken squats/knäböj stod på schemat och nu är jag färdig! Min första 30day workout challange är klar och nu är det dags att hitta mig en ny utmaning som jag ska följa till punkt och prickar! Någon som har något tips kanske?
 
I alla fall. Jag känner stor skillnad i låren efter dessa 30dagar och jag ser även förändringar på rumpan, woop woop! Så jag kommer helt klart fortsätta att regelbundet köra ett rimligt antal knäböj dagligen med var fjärde dag vila precis som jag har gjort nu och så får jag helt enkelt bara vara envis och hålla motivationen uppe och kämpa på med min träning!
 

Kommentarer
Från: Anonym
Skickad: 2013-04-29 kl: 07:53:08

Duktigt Sara, beach 2013 närmar sej så
jobba på med träningen.Kram pappa..

Svar: Haha nej nej pappa! Ingen beach 2013 här inte, det ska vara "fit for life" ;) Kram kram
Sara Dahlfors


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback