Systrarna Dahlfors gör det tillsammans!

Det är ju så att när man väl börjar så går det som på räls. O nu har jag äntligen kommit igång med löpningen och jag har även min kära syster vid min sida!
 
Tidigare har jag varit helt död efter att ha sprungit Djulö allé i Katrineholm. Men nu, efter bara tre springturer här i Oslo/mitt liv, så springer jag närmare 4km utan att stanna och jag har till och med orken till att fortsätta! Det känns så sjukt skönt och jag blir så glad när jag ser den lilla utvecklingen som sker. Och i den närmaste framtiden så är planen sånn att jag och min syster ska springa varannan dag, och för var gång ska vi springa lite längre samt lite snabbare. Senare så ska vi även skaffa gymkort (eller i alla fall jag) och då blir det att pumpa upp lite muskler också!

Oh yeah, we can do it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback