Kaffe? Nej varm choklad tack!

Nu hoppas jag verkligen att våren är här för att stanna! Det är så otroligt skönt att bara sitta i solen och njuta av värmen. Sen är det ju ett litet pluss att man dinglar fötterna över det blå vattnet och har något gott att stoppa i sig, haha. Får i alla fall njuta av det fina vädret så länge det varar. Det har ju trots allt varit klarblå himmel i snart tre veckor nu, så jag börjar anar oväder!
 
Annars då? Jag är i alla fall mer i livet än vad den här bloggen är... Ska försöka uppdatera lite mer, men jag har inte varit ute med kameran en endaste gång sedan jag flyttade till Oslo och ett inlägg med bara text tycker då inte jag är så kul. Så inga bilder, inga inlägg. Men ska försöka bättra mig så ni får reda på vad jag sysslar med här borta i grannlandet!
 
I övrigt, jag kommer nog aldrig börja dricka kaffe. Jag och en kollega på det ena jobbet skulle försöka lära oss att tycka om det. Vi tog en "shot" kaffe och det var mer än behövligt. Varm choklad ska det vara! Eller te. Sån enkelt är det bara!

Kommentarer
Från: Anonym
Skickad: 2013-04-10 kl: 07:40:20

Det ser ut som en perfekt dag i solen.Har du varit i och svalkat av dej ännu,isen är ju borta så nu är det väl dax för det årliga vårdoppet.Kram pappa..

Svar: Inget dopp än dessvärre, men det måste ju bli snart! Solen lyser var dag, håller tummarna för att den är kvar året ut! ;) Kram kram
Sara Dahlfors


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback