En lite overklig dag.

Äntligen. ÄNTLIGEN! Efter mycket om och men så har jag tagit mig till Stockholm för att få utnyttja mitt presentkort som jag fick när jag fyllde 18. En valfri fotokurs med självaste Emelie Ohlsson!
 
Dagen började med ett evighets försök att somna om innan min riktiga väckarklocka skulle börja ringa, men att somna om fanns inte på listan denna morgon. Klockan 09.21 satt jag och min syster på tåget till Stockholm. De första timmarna i huvudstaden strosade vi runt i butiker, men när klockan började närma sig 13.30 riktades våra näsor mot Bolero café. Med relativt hög puls och troligtvis knallröd i ansiktet går jag fram till den ensamma brunetten inne på caféet och presenterar mig och hack i häl kommer min syster. Det tog ett par minuter efter att vi hade satt oss innan all min nervositet hade försvunnit. Satt ju faktiskt där med Emelie Ohlsson, fotografen, vars blogg jag och min syster har följt i ett x antal år. Kändes lite overkligt om jag säger så. Dock hade jag varit nervös heeelt i onödan! Emelie var så otroligt lättsam att prata med. Hon fick en snabbt till att slappna av och skratta. Dessutom var hon en väldigt snäll och rosa tjej som galant klarade av att göra denna dag/kurs minnesvärd!
 
Tänkte i alla fall bara säga, tusen tack Emelie för hjälpen och för att du tog dig tiden och träffa mig idag. Hoppas att vi kanske ses någon mer gång i framtiden!

Kommentarer
Från: Carro - Foto
Skickad: 2012-09-14 kl: 18:28:10

Vad roligt! Hade också gärna gått en kurs med Emelie hon är fantastiskt duktig på det hon gör :)

Svar: Ta gärna en kurs med henne! Hon är väldigt trevlig och du kommer ha det så sjukt kul! :D Du kan ju alltid önska dig ett presentkort på en av hennes kurser, eller en valfri kurs som jag hade. Det är helt klart värt det!
Sara Dahlfors

Skickad: 2012-09-16 kl: 20:53:50

va kul :D

Svar: Det var riktigt kul! :D Och dessutom väldigt lärorikt! :)
Sara Dahlfors


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback