En dag i det gröna

Igår hade jag i uppdrag att fota min systers kompis Helen, som ville ha lite bilder till sin blogg. Detta var första gången som jag har fotat någon "okänd", det vill säga någon annan än min syster, som är med på de flesta bilder här på bloggen, hehe.
 
Om jag ska göra en utvärdering av denna lilla fotorunda så tycker jag själv att det gick helt okej och resultatet blev förvånandsvärt bra ändå. Jag använde min reflexskärm för andra gången. Den är dock lite stor, men tur nog hade jag min syster som ställde upp som både assistent och moraliskt stöd, haha.
 
I vilket fall så var detta väldigt kul och något jag skulle vilja fortsätta med. Ska i och för sig resa om fem dagar och kommer inte vara hemma på ett bra tag, men när jag kommer hem skulle det vara kul om någon är intresserad av att vara lite ego och stå framför kameran ett par minuter. Eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback