Byron Bay

Efter Sidney tog vi en nattbuss till Byron Bay som rent allmänt är fullt av svenska ungdommar! Speciellt på The Nomads, vilket var det hostelet vi bodde på! Här spenderade vi också två nätter. Dock var det inte allt för bra väder under dagarna, inget regn men mycket moln så det blev att ta det lugnt!
 
Första natten delade vi vårat 10bäddarsrum med tre manliga sidneybor, hur trevliga och roliga som helst! En liten sekund mitt i ett av våra samtal slutade med att jag hade ALLA kuddar i rummet över mig, haha. Vi försökte lära dom ramsan "sju sjösjuka sjömän..." och det tog stop redan vid sju då de uttalade det som "ho", extremt kul lät det måste jag säga.

I alla fall, våran tid i Byron Bay var väl den mest farfyllda, om man ens kan kalla det de. Kul hade vi i alla fall och jag trodde aldrig att jag skulle få prata så mycket svenska på denna resa som jag fick göra här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback