Australian zoo

Från Brisbane åkte vi till Australien zoo där vi var en heldag och åkte sedan vidare med nattbuss till Airlie beach.
 
Att gå på zoo en hel dag i stekande sol var inte det skönaste, men vi fick se mycket djur och dessutom klappade vi ju både kängrur och koalas, super söta och mjuka! Galet häftig känsla till skillnad mot getterna på kålmorden i alla fall, haha. Vi kollade även på en krokodilshow vilket nästan var ett måste då det är Steve Irwins zoo! Det var dessutom hans familj som höll i showen vilket jag tyckte var väldigt coolt!
 
Första bilden är bara för att syrran gjorde det! ;) O bara för er som är intresserade, brände mig som satan när jag satte mig på den dära saken!
Du kan läsa mer på den gemensamma bloggen, där finns också flera bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback