Släktträff på Sultans

Igår hade familjen Olsson släktträff på Sultans konditori. Det var verkligen hur kul som helst att få träffa alla på en och samma gång. Lite svårt att hålla reda på vem som hör till vilken familj, men det hör till, haha. Tyvärr var inte alla närvarande, tror mamma och jag räknade ut att det var åtta stycken som fattades utöver de 30 som kom.Det var i alla fall jätte mysigt och det bjöds på julbord och såklart tårta till efterrätt samt väldigt mycket skratt.
 
Tre lite smårolga fakta om Olsson släkten:
1. Vi är väääldigt långa. Kolla bara på bilden på sysslingarna, Jag vet att jag är 186 och om man tittar på bilden så är vi alla nästan jämnlånga.
2. Vi sysslingar är födda under nästan hela nittiotalet. Det enda året vi har missat är 1998 och sen är det några som inte alls är födda under nittiotalet.
3. Alla är brunhåriga. Förutom de lite äldre vars bruna ton har bleknat lite med åren, haha. Och vi yngre som har exprementerat med våra hårfärger hos frisören!
 



Kan ni förstå hur fullt det var hemma hos oss när vi var yngre och hela släkten kom hem till en när man fyllde år?

Kommentarer
Från: Denice
Skickad: 2012-12-27 kl: 20:48:15

Tja! Vilken trevlig blogg du har! :P

Svar: Hallå! Tack ska du ha :) Gott nytt år ska jag nog säga också!
Sara Dahlfors


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback