Glädjetårar & hemlängtan

Hade fått ett brev om att hämta ut ett paket när jag kom hem från jobbet idag, så innan jag tog av mig skorna gick jag till Rimi för att hämta ut det. Kände inte igen handstilen på adressen så detta paket var lite extra spännande att öppna. När jag öppnade det så brast jag först ut i skratt då det första jag såg var fullt med svenska små flaggor, haha! Skrattet vände väldigt snart till tårar, glädjetårar, då jag läste kortet och fann ut att detta paket var från mina tre underbara flickor i lilla Katrineholm. Det är galet vad jag längtar till slutet av juni månad då jag äntligen kommer hem och får träffa dessa sjukt saknade små knäppgökar igen, fast en av dom får jag träffa redan om en vecka. Lääängtar!

Och en liten hälsning till de tre patrioterna;
Ni är galna! För det första är det inte okej att få mig att sakna er ännu mer än vad jag redan gör och för det andra, godiset smakade inte gott utan gottgottigottgott! och tavlan var hur söt som helst, ska försöka finna hammare och spik så att den kommer upp på väggen! :) Saknar er flickor hur mycket som helst, vi ses snart igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback