Detta fixar jag... eller?


Tågstationen i Bergen, fjället i bakgrunden är Ulriken som jag en dag ska gå upp för!

Usch o fy, hade en klump i magen när klockan ringde i mårse och den sitter kvar än. Tog allt som en klackspark till en början, men nu börjar min nervositet verkligen krypa fram. Ska nämligen om några timmar sätta mig på en buss till Fleslands flygplats där jag ska med ett flyg till London! Det är första gången i mitt liv som jag flyger ensam. Kommer inte ha någon med mig som vi tillsammans försöker att hitta rätt flyg. Kommer inte kunna sitta o fnissa lite löjligt med någon när planet ska lyfta. Kommer inte kunna dela den där glädjen när man får besked om att planet ska landa o man börjar se fastlandet igen o att efter det dela paniken att man ska finna sin resväska någonstans på den okända flygplatsen. Förutom att jag kommer få göra allt detta ensam så ska jag även leta upp en tågstation i denna smet, boka samt hitta rätt tåg som ska leda mig till rätt plats där jag ÄNTLIGEN bli mött av de fyra svenska brudarna som förhoppningsvis står där och väntar på mig! Nej detta ska jag fixa utan problem, det kan väl inte gå helt åt pipsvängen... Eller?

Kommentarer
Skickad: 2012-04-11 kl: 20:34:35

Det där klarar du galant.Du är ju stora tjejen nu tills jag går om igen.Ha det skoj..Kram Pappa..

Från: Anonym
Skickad: 2012-04-11 kl: 22:25:51

Tro på dig själv gumman! Detta fixar du annars lär man sig av sina misstag och om du hamnar fel så får du ju se nått annat oxå. Ha så himla skoj med dina goa vänner. Tänker på dej,kramar mamma

Från: Annika
Skickad: 2012-04-14 kl: 00:01:07

Antar att du klarade det Sara:-) Hoppas du får en kanontid i ett underbart land! Kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback