Käraste mor på besök

Jo, från fredagen den 11 november till söndagen 13 november så befann sig min käraste mor här i Bergen för att hälsa på lilla mig. Kändes riktigt skönt att få träffa lite familj igen, har varit hemifrån i ungefär en och en halv månad nu och det är det längsta jag har varit borta från min familj, eller snarare Katrineholm överhuvudtaget.

Hur som helst, under dessa dagar så bodde vi på hotell där det ingick frukostbuffé, pannkakor på eftermiddagen, ett kvällsmål samt gratis kaffe och te under hela dygnet! Så man kan lugnt säga att jag levde i lyx dessa dagar, dessvärre slappnade jag av så mycket att jag blev sjuk... Så någon vandring upp på Fløyen som det var planerat blev det inte! Men upp på Fløyen skulle vi, så vi tog Fløibanen upp och så gick vi ner istället. Under dessa dagar hann vi också med lite shopping, mamma fick se lägenheten vi bor i, vi kollade fisketorget samt en liten marknad som just nu befinner sig här i Bergen och sen var det inte så mycket mer. Vi tog det mest lugnt och på lördagen när vi hade tänkt ta oss ut så regnade det, såklart! Men det gjorde inte så mycket, helgen var lika koslig för det.

Det togs också lite bilder, inte lika många som det brukar bli, men ni får nöja er med dessa här under, så ha'de!


Kommentarer
Från: Anonym
Skickad: 2011-11-20 kl: 02:49:43

Hade en underbar helg med dej min goste dotter.Riktig myshelg med skratt och prat. Fina bilder du fått till. Kram på dej,mamma

Från: Jessica
Skickad: 2011-11-27 kl: 19:23:39

Shit vilket lyxhotell! :D Sånt gillas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback