Lite förtidig julklapp?

När Rasmus och jag kom hem i lördags kollade vi postlådan av en slump och där låg ett litet paket till mig! Detta lilla paket var från min lilla mor, samt från morfar som promt ville att jag skulle ha den där urgulliga filuren som finns på bild här nedan, som han också har valt ut alldeles själv.

I detta paket fanns också lite Geisha godis, en lite peng till godis samt halva julklappskalendern nedpackad, vi har nämligen en kalender där hemma som mamma fyller varje år som jag och min syster får turas om att öppna. De två eller tre senaste åren har luckorna innehållit lotter av olika slag och det var just det som mamma hade skickat till mig, som hon även hade slagit in och skrivit små söta meningar på. Så varannan dag har jag en lott att skrapa. Hittills har jag inte vunnit något, men lotterna är inte slut än, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback