Remember, sometimes you have to laugh ♥

Älskar bilden, så äkta!

Foto: Jag, Sara Dahlfors
Modell: Storasyster

Så glad, om inte ens två dagar sitter jag på ett flyg hem för att äntligen få träffa vänner och familj för första gången efter att jag åkte på mitt äventyr till Norge! Kommer vara hemma i åtta dagar och kommer njuta av varenda sekund! Ska bli så otroligt skönt att få träffa alla igen. ♥

Dessutom när jag kommer tillbaka till Norge så väntas jobb enda fram till sommaren på hjemmetjensten! Känns hur underbart som helst att man redan nu vet att man har jobb och inte behöver vänta till slutet av veckan för att få reda på om man får jobb veckan efter.. Det är en stor lättnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback