Marathon a la Togservice!

Idag har jag lärt mig en väldigt viktig läxa. Trots att din dag på jobbet ser ut att bli hur chill som helst så kan verkligen vad som helst hända! Detta var en sån dag.
 
"Du, du och du, ta varsin 'fersk' cart och spring!"
 
Vad kan jag säga, Det är känns skönt att vara tillbaka på jobbet igen!
Tack vare ett marathon här i Oslo by och jobbet endast hade tillgång till en bil att åka ut på tåg med så fick jag min första springtur med carts rakt ut i trafiken med sex andra arbetskamrater. Det var det mest panikartade och roligaste jag varit med om. Kan bara undra vad alla som såg oss tänkte. Tänk själv om du såg sju svartklädda typer som springer och kämpar för allt mellan himmel o jord för att få fram dessa "blåa skåp" till Oslo S. Kan garantera att det är en syn som gör din dag!

Och det bästa av allt, vi gjorde allt detta HELT i onödan. Haha! Men man får tänka positivt, vi fick oss ett gott skratt och ett himla bra träningspass!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback