Systra mi och beslutsångest.


Lite fler bilder från sist jag fotade min syster.

Imorgon ska jag och min syster göra något tillsammans som vi inte har gjort sedan vi var små barn. Vi ska på ett "gympapass". Eller rättare sagt Dancestep. Det kommer bli så sjuuukt kul och just nu har jag total beslutsångest om jag ska vara kvar på mitt nuvarande gym eller om jag istället ska säga upp det medlemsskapet och binda mig till SATS där det finns både gym och gruppträning... Självklart vill min syster att jag ska välja SATS eftersom att hon har gått med där... Men jag veeeeet iiiiinte! Finns för- och nackdelar med de båda gymmen så vet verkligen inte vad jag ska välja. Har till den 16oktober på mig (för då är det tydligen ett bra erbjudande på SATS). Hjälp!?

Kommentarer
Från: Cecilia
Skickad: 2013-10-08 kl: 07:08:49

Svaret är enkelt: Sats! Anledningen är ännu bättre: Jag är ju där! :D

Från: Isbjørn
Skickad: 2013-10-08 kl: 22:42:54

Sats


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback