Om inte jag, vem annars?

Alla de som har fått upplevt min spralliga och extremt spontana sida kan ju förstå att så fort jag fick nys om denna tävling så var jag bara tvungen till att anmäla mig! Och nu är det gjort! Den 17 augusti gäller det. Då ska jag springa ett lopp på 6,3km med 15 olika hinder där jag bland annat kommer att krypa i lera, springa över bilar, klättra upp för en 5meter hög vägg och en massa andra galna saker! Så om ni vill vara där och heja på mig, eller varför inte vara med själva?, så är ni varmt välkomna!
Men fram till dess, dags att börja träna på allvar! Wish me good luck!
 

Kommentarer
Från: Anna
Skickad: 2013-05-14 kl: 16:01:18

Oh, wow! Verkar ju hur kul som helst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback