*bip* *biiip*

Min första jobbdag och den där stora tegelstenen har varit min bästa vän!
Måste säga att i onsdags när jag gick ut för att lämnade CV till olika butiker och fick endast tillbaka "nej vi söker inga nu", "jo till sommaren behöver vi folk", "det är fullt" osv osv... Det pluss ett fruktansvärt konstigt möte med en skum jävel så bröt jag ihop. Visst jag flyttade till Oslo i måndags, men det hade ju varit lite skönt att höra något positivt i alla fall...
 
Allt ändrade sig på torsdagmorgonen. Jag vaknade av ett samtal och efter lite förvirring och några timmar senare så stod jag där och hade jobb dagen efter!
Runt lunch ringer min telefon igen och 45minuter senare var jag på en jobbintervju för ett helt annan arbetsgivare. Efter en lång pratstund där och lite rundvisning så hade jag ännu ett jobb. Så nu har jag istället lite panik för vilket jobb jag ska välja.. Båda jobben har sina för- och nackdelar och tyvärr kan jag bara välja ett av dom... Hjälp? 
 
... o dagen idag slutade med att jag i ett par minuter fick träffa den där norrbaggen som jag gillar mest! Glad tjej!

Kommentarer
Från: Anonym
Skickad: 2013-03-09 kl: 08:26:19

Grattis tjejen till nya jobbet,Kram pappa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback