Murbruk är inte min starka sida.

När man har ett normalt arbete så jobbar man oftast fem dagar i veckan och är ledig under helgerna. Men med mina oregelbundna jobbdagar och tider så blir man totalt sliten efter tre dagar och imorgon är det min sjätte dag i rad som jag jobbar. Så ni kan ju förstå hur trött jag är nu... Tur nog har jag mina fantastiska arbetskamrater och när man minst anar det så kommer de där hemskt roliga tillfällena som man bara kan smile åt!
 
En jultriss gömde sig i femte fickan av julstrumpan. Hade hoppats på många nollor och nog fick jag en nolla alltid! Haha. Men inga sura miner här inte. Håller hakorna uppe och hoppas på bättre lycka nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback