Hej mitt vinterland.

Oops, jag som hade tänkt uppdatera min blogg varje dag denna månad, men på grund av bland annat en fest som var grym (den tiden jag minns) och en extrem bakfylla så har jag helt enkelt inte haft orken. Därav har jag även väntat med att öppna min julkalender och fick idag öpnna hela fyra paket! Vi har även fått vara med om andra advent som bjöd oss på ett riktigt vinterland! Så det är riktigt vackert ute nu.
 
Imorgon väntas jobb och direkt efter blir det att fixa sig inför julebord med jobbet! Håller tummarna för att det blir en helt fantastisk kväll och att den inte slutar som den senaste festen, haha.
 
Ficka nr 7, PEZ gubbe med godis. Underbart minne från en tidigare juldagsmorgon.
Ficka nr 9, saffran. Får se om jag har orken att baka mer detta år. Har blivit en del i det senaste...
Ficka nr 6, en trisslott. Ingen lycka denna gång men får väl trösta mig med att vi har fått snö.
Ficka nr 8, en julenisse som jag kommer smaska på den dagen min mage tillåter det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback