SHUT UP AND SQUAT!

Kom över en 30 days squat challange för två veckor sedan. Var dag med var tredje dag vila så står jag och gör ett x antal squats (knäböj) på mitt lilla rum. Har även fått med mig två från kollektivet på denna utmanning och ibland sker det att alla står i hallen och bara kör på!
 
Idag gjorde jag hela 110 stycken squats och jag säger då det, det brinner verkligen i låren! Har redan ångest för de 250 stycken som man ska göra på dag 30... Men i vilket fall som helst, jag ska klara detta och efter att bara ha hållit på i två veckors tid så både ser och känner jag stor skillnad, så jag kommer helt klart fortsätta med detta efter dessa 30 dagar och försöka hitta mig en annan workout challange som jag kan ta mig an!
 

Kommentarer
Från: Anonym
Skickad: 2013-04-10 kl: 07:35:00

Tuff utmaning men det klarar du ju lätt,du har ju lite finsk SISU i dej.Lycka till kram pappa..

Svar: Ja, idag är det 130 stycken som jag ska göra och om jag tar alla på en o samma gång så kan lugnt säga att det kommer kännas i benen efteråt! Men jag är envis så detta ska jag klara! KRAM!
Sara Dahlfors


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback