Återupplivning av bloggen!

Insåg att jag inte kan låta bli att blogga här helt under min resa i Australien och Asien! Därför kommer jag nu ladda upp ett x antal inlägg och skriva lite kort vad jag har gjort, ni kan läsa vad vi gjorde mer detaljerat på våran gemensamma blogg, arewelostyet.blogg.se! :) Alla bilder som är på mig är tagna av Isabelle, annars är det jag som har tagit dom!
 
Hur som helst, tänkte starta med början av våran resa som var i Sidney. Här spenderade vi två nätter på The Jackaroo hostel, var av den första dagen sov vi hela dagen! Tror vi sov närmare ett dygn från att vi kom fram till Sidney till att vi faktiskt gjorde någonting! O när vi väl gjorde någonting så var vi riktiga turister och tog oss en långpromenad för att se Operahuset och Harbour bridge och så mycket mer hände inte under denna vistelse i Sidney, för denna gång!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback