På tur med Bröderna Svoboda

Det har varit underbart väder sedan i fredags och idag skulle det vara den sista dagen med uppehåll innan konstant regn skulle ösa ner över Bergen under några dagar. Så jag bestämde mig för att dra upp på Fløyen och frågade lite skämtsamt om Dan ville följa med och han sa förvånande nog ja. Dock skulle han äta först och i väntan på att han skulle bli klar ringer hans bror och ställer samma fråga som jag gjorde, så det slutade med att jag fick sällskap av båda bröderna Svoboda upp på Fløyen. Riktigt trevligt och dessutom gick vi inte den vanliga vägen upp, utan tog Tippetue som i övrigt var en väldigt fin väg att gå! Men något slog slint i mitt huvud och jag tog inte upp kameran förens vi nästan var uppe och den där vackra miljön hade försvunnit, ikke bra! Men lite bilder blev det trots det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback