One girl, two jobs.

Uppdateringen här blir ju vara sämre och sämre, men har inga nya bilder att lägga upp och det känns trist att ladda upp några gamla, så därför har det blivit väldigt glest med uppdateringar. Har fortfarande inga nya bilder, MEN det har hänt en liten, men väldigt intressan sak som jag bara måste berätta om!

I senaste inlägget så skrev jag om en jobbintervju hos Adecco som jag skulle ha i onsdags (18/1). Intervjun (som även var den tredje i mitt liv) gick riktigt bra. Killen jag snackade med var väldigt trevlig och jag kände mig riktigt avslappnad. Intervjun slutade med att en serveringskurs blev inplanerad på fredagen samma vecka, samt att jag skulle skicka mina referenser till den här killen. Kursen var hur intressan och rolig som helst och för två dagar sedan fick jag ett samtal under jobbtid att de hade pratat med mina referenser och att de ville ha mig även på detta jobb! Leendet på mina läppar när jag fick höra det går inte att beskriva, kändes så sjukt skönt och det kommer bli så otroligt roligt att jobba som servitör!

Bilden togs i somras och har ingenting med texten att göra, men jag vet hur glad och stolt jag var över att jag efter mer än elva år kom upp på en hästrygg alldeles själv, satt där uppe utan att någon höll i tyglarna och ledde mig vart jag än skulle och att jag till och med trava! Allt gjorde jag helt själv och jag ramlade inte av. Detta påminner mig lite om denna Norgeresa faktiskt. Jag tog mig hit på helt egen hand, tog tag i situationen och fann mig ett jobb och har även skaffat mig många nya erfaranheter, och jag har ännu inte gått in i väggen, vilket jag har Isabella att tacka för! Känns även som att allt suddigt börjar klarna, äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback