Första gången utan varandra

Det är första gången i hela mitt liv som jag inte är hemma när min syster fyller! Det känns verkligen konstigt och är nästan jobbigt att inte vara där. Hon fyller hela tjugoett år idag.... och jag kan inte vara närvarande. Eller? Jo lite närvarande har jag allt varit på ett lite småroligt sätt. Min syster skrev nämligen här om dagen att hon tyckte att det kommer vara konstigt att inte höra min "vackra" stämma på morgonkvisten. Efter dessa ord kom jag på en lite plan och med mammas hjälp lyckades jag utföra den, nämligen ett skypesamtal! Så i mårses när mamma gick in och skulle sjunga för min syster fanns även jag med där på frukostbrickan och sjöng, haha! Lite småroligt påhitt som hon uppskattade det väldigt mycket! :)

Hur som helst, grattis ännu en gång till min älskade syster på hennes dag! ♥


Foto: Jag, Sara Dahlfors
Modell: Storasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback