Dum dummare!


En bild från dagen bara...

För det första måste jag påpeka att mitt vänstra ben har somnat och när jag skulle gå till köket för en stund sedan så höll jag på att falla ihop totalt när jag reste mig upp, haha.

För det andra måste jag verkligen dumförklara mig själv! Sitter och lyssnar på musik, tyckte det kändes som det var lite för hög volym så jag börjar sänka ljudet på datorn, men inget händer? Ljudet på datorn stod på noll men musiken var fortfarande lika hög? Vad i helvete tänker jag... Men så slår det mig, sitter ju med mobilen och hörlurarna intryckta i öronen, haha! Snacka om att jag kände mig dum när jag kom på det och självklart fick jag ett stort leende på läpparna och ett gott skratt. Det är bra att man kan skratta åt sina extremt dumma misstag ibland, haha.

Hmm, dessutom är det fredagen den 13e idag och det ska ju betyda otur, men min dag har varit förvånadsvärt bra! Det har varit en lugn dag på jobbet med mycket skratt och underbart snälla o goa brukare! Har fått ett riktigt spännande samtal fran Adecco, så nästa vecka ska jag på intervju för ett servitörjobb, hur najs som helst! O sen har dagen bara flytit på. Enda riktigt negativa med dagen är väl att jag har gått som en jävla krok idag på grund av träningsvärk i magen, usch o fy! Skönt att känna att man har tränat, men det är ju fan inte kul med denna värk efteråt!

Kommentarer
Skickad: 2012-01-15 kl: 21:05:00

Tack så mycket för din kommentar :) tror jag ska försöka höra av mig till svettlukt :) KRAMAR

Från: Anonym
Skickad: 2012-01-15 kl: 22:18:00

Enligt undersökningar sker nästan 7% färre olyckor fredgen den 13e än en vanlig dag ;)

Skickad: 2012-01-16 kl: 12:17:56

sjukt fin blogg! :D

Skickad: 2012-01-16 kl: 16:38:29

Hejsan hur har din dag varit idag? :)

Kolla gärna in min kategori "jag syr" och tyck till!

Säg gärna också vad du tycker om min nya design! :)

Följ också min dröm om att bli en känd mode designer! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback