Ingen glad Sara idag!


Har jobbat natt och kom hem straxt efter 6 i morse. Satt och pratade lite med min syster och mamma som skulle till jobbet vid sju, och när de väl hade gått så la jag mig i sängen. Men kan jag somna? NEJ! För såklart ska de där jävla takläggarna börja jobba precis då jag ska sova! Och precis utanför mitt fönster håller de på också. Lät som att de var i mitt huvud och bankade, så jag förflyttade mig till vardagsrummet där jag satte igång en film som jag kunde somna till, men självklart låter det näst intill lika mycket där! Har sovit drygt en timme sedan jag kom hem från jobbet och jag var ärligt talat fly förbannad när jag vaknade upp i allt oväsen! Men för de som känner mig vet att en extremt trött Sara oftast förvandlas till en övertrött flummbulle! Vilket är lite positivt. Eller?

Hur som helst, är inte förbannad längre, hade stor lust att säga till dom att hålla tyst, men så var det ju unga grabbar med snickarbyxor och bar överkropp som stod där, så nja, vilade ögonen på dom en liten stund bara! Haha. Dessutom har jag lite smått skadeglädje nu då de fortfarande är och bankar där uppe och det har just börjat regna, hämnd ljuva hämnd, mohahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback