En promenad mot biblioteket


Som sagt är biblioteket mitt andra hem tills det att vi får internet hemma i lägenheten. Tyvärr kommer det ta längre tid än vad vi trodde, så om några veckor kommer jag vara mer tillgänglig!

Det har inte hänt allt för mycket spännande här i Bergen det senaste. Testade på utelivet för första gången förra helgen och ska ut idag igen med lite nya människor. Jag jobbar fortfarande på hemtjänsten och det är faktiskt ett helt okej jobb. Lite jobbigt att städa varje dag, men alla man kommer hem till är så trevliga, likaså de man jobbar med, så jag trivs. Dock hoppas jag på att ett lagerjobb dyker upp snart!

Vädret är dystert som vanlig, regn nästan varje dag. Trodde seriöst inte att det kunde regna såhär mycket, men det positiva med det är att man uppskattar de fina dagarna så mycket mer!

Hur som helst, nu ska jag försöka hitta till rätt busstation och sedan bege mig hemåt, fixa lite käk sedan försöka hitta något man kan ha på sig ikväll. Ha'de underbart, hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback