En oplanerad dusch


Jag gjorde världen flopp här om dagen hos en brukare (person som vi städar hos). Skulle tvätta av de där kranarna i duschen och den där kranan till höger som även är den man sätter igång vattnet med, jah ni vet den! Den fick för sig att vrida på sig precis då jag är inne i duschen och får en vattenstråle rakt i huvudet! Dra mig åt skogen vad chockad jag blev och kallt var det, dessutom började jag skratta så otroligt mycket. Kände mig så sjukt dum! Tur nog märkte ingen det, haha.

Kommentarer
Från: Annie
Skickad: 2012-01-15 kl: 13:51:27

Wow vilka härliga bilder! Fan, nu kommer du få mig att knalla in med kameran i duschen... det var ju typiskt. Jag som redan duschat idag ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Hemsida:

Skriv här:

Trackback